Mela jien guvni?
qed inhoss pjacir kbir.
ma nistax niddeskrivieh
u did-darba ma hallastx flus ghalih. gie wahdu. bhal zewg teenagers li qed jiskopru il-link bejn tifel u tifla.
izda jibqa l-hares tat-tielet rota. forsi ghalhekk tant fih pjacir, ghaliex hemm cerv jigri x'imkien
jew forsi ma nafx.
kienet serata mimlijja stil, fost hafna nies li ma riedux ikomplu l-istudju. izda xorta konna qeghdin fuq il-barrakka ta' fuq. l-ghazla l-ohra kienet il-kavallier ta' san gakbu.
x'irridu iktar?
tajna r-rigali li kulhadd
nies li kienu fuq mewga differenti xorta xejjirnielhom u hadna gost bihom.
izda xhin wasalna fl-art il-hazen. ma kontx kuntent li nkun mitluf qalb in-nies.
ridt kollox jieqaf, jispicca halli mmur ninghafas.
fl ghafsa taddirghajn provajt nghamel sens u nohrog mohhi fin-nofs, izda ma kienx mument il-kliem u aqqas id-diskors. kollox irid isir bil-hars tal-ghajnejn, it-tbissim u dak li jista jghaddi mis-swaba jmissu ma xulxin.
ghadni ma nistghax nifhem, jew forsi naf il-ghala.
il-kesha qatt m'hi tajba
insellimlek u hajr.
¥
ma nistax niddeskrivieh
u did-darba ma hallastx flus ghalih. gie wahdu. bhal zewg teenagers li qed jiskopru il-link bejn tifel u tifla.
izda jibqa l-hares tat-tielet rota. forsi ghalhekk tant fih pjacir, ghaliex hemm cerv jigri x'imkien
jew forsi ma nafx.
kienet serata mimlijja stil, fost hafna nies li ma riedux ikomplu l-istudju. izda xorta konna qeghdin fuq il-barrakka ta' fuq. l-ghazla l-ohra kienet il-kavallier ta' san gakbu.
x'irridu iktar?
tajna r-rigali li kulhadd
nies li kienu fuq mewga differenti xorta xejjirnielhom u hadna gost bihom.
izda xhin wasalna fl-art il-hazen. ma kontx kuntent li nkun mitluf qalb in-nies.
ridt kollox jieqaf, jispicca halli mmur ninghafas.
fl ghafsa taddirghajn provajt nghamel sens u nohrog mohhi fin-nofs, izda ma kienx mument il-kliem u aqqas id-diskors. kollox irid isir bil-hars tal-ghajnejn, it-tbissim u dak li jista jghaddi mis-swaba jmissu ma xulxin.
ghadni ma nistghax nifhem, jew forsi naf il-ghala.
il-kesha qatt m'hi tajba
insellimlek u hajr.
¥
0 Comments:
Post a Comment
<< Home